UPOZORNĚNÍ! Všechny výrobky, které jsou SKLADEM pro Vás vyrábím až po OBJEDNÁVCE. Výrobky zasílám do 2-5 prac. dnů. Děkuji za pochopení :)

Reklamace, vrácení nebo výměna zboží

Jak postupovat při vrácení nebo výměně zboží?

PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ vytiskněte a vyplňte "Formulář pro vrácení zboží". Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte do zásilky. Na e-mail info@tonyem.cz pošlete krátkou zprávu o vrácení zboží.  Poté zásilku odešlete prosím Českou poštou na adresu: Barbora Drašilová, Smolotely 144, 26263 Kamýk n. Vltavou

Lhůta pro vrácení je 14 dní od převzetí zboží u nepodnikatelů dle Obč. zák. Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení. Vrácené zboží musí být v originálním obalu a se všemi doplňky. Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

ZBOŽÍ NELZE VRÁTIT - pokud bylo jakýmkoliv způsobem vyrobeno nebo upraveno pro Vaši osobu, na Vaše přání.

 

PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ vytiskněte a vyplňte "Formulář pro výměnu zboží". Doporučujeme ověřit dostupnost zboží na www.tonyem.cz. Poté nám zašlete e-mail na info@tonyem.cz, kde nám napíšete číslo Vaši objednávky a požadovanou výměnu. Tím Vám zboží rezervujeme, než dorazí balíček zpět k nám, ať máte jistotu, že se zboží neodprodá.

ZBOŽÍ NELZE VYMĚNIT - pokud bylo jakýmkoliv způsobem vyrobeno nebo upraveno pro Vaši osobu, na Vaše přání.

V případě, že bude výměna za méně peněz  než bylo původně, napište nám číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit.

Pokud bude cena vyměněného zboží vyšší, zboží zašleme Českou poštou po doplacení rozdílu ceny, a to převodem na účet prodejce.

 

 

Jak postupovat při REKLAMACI?

 

PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ vytiskněte a vyplňte "Reklamační formulář".  Vyplněný formulář spolu s kopií faktury přiložte k reklamovanému zboží. Na e-mail info@tonyem.cz pošlete krátkou zprávu o reklamaci.

Zboží odešlete Českou poštou na adresu: Barbora Drašilová, Smolotely 144, 26263 Kamýk n. Vltavou

Zboží  NEPOSÍLEJTE na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Faktura slouží jako záruční list, záruční lhůta činí 24 měsíců. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci ihned po zjištění závady. Maximální doba vyřízení reklamace je 30 dní. Reklamaci nelze uplatnit u závad, které vznikly na základě nesprávného používání a neúměrného opotřebení.

Věřím, že reklamace není pro Vás příjemná, pro nás také ne, ale i tak se budeme snažit vyřídit vše rychle a kladně ke spokojenosti obou stran.